عاشقانه های من و نی نی و باباش

تولد آرام

1390/2/4 11:50
نویسنده : مامان و بابا
484 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازم سلام ببخشید که دیر به دیر می یام و واست می نویسم آخه مامان خیلی بی حوصلس تو به خوبی خودت ببخش

چند روز پیش با مامان فاطمه رفتیم و واست یکم خرید کردیم چند دست لباس خریدیم که امید وارم خوشت بیاد اگه بدونی من و مامان فاطمه با چه ذوقی لباس هات رو انتخاب می کردیم بعدم که آمدیم خونه همه آمدن لباس هات رو دیدن بابایی که کلی ذوق زده شده بود خاله طاهره و خاله زهرا هم همین طور هی لباس هارو باز می کردن می گفتن وای خدا یعنی این قدریه خلاصه اون شب همه رو شاد کرده بودی ناز دونه من

دیروز هم با مامان فاطمه رفتیم موسسه تولد آرام  پیش خانوم دکتر فخار فیلم یکی از خانوم هایی که توی آب نی نیش به دنیا آ مده بود واسم گذاشت خیلی خوب بود منم حالا تصمیم گرفتم که تو ملوسکم رو تو آب به دنیا بیارم

بابایی هم از وقتی فهمیده موقع تولد تو گل نازم می تونه پیشم باشه حسابی ذوق زده شد

مامان قربونت بره قول بده موقع به دنیا آمدن خیلی مامان اذیت نکنی باشه گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
9 اردیبهشت 90 22:57
سلام عجیجم انشالا که به سلامتی دنیا بیاد لباساشم مبارکه نازی خاله انشالا اگه خدا هم دوباره به من یه نینی داد و اینبار سلامت موند منم همینکارو واسه زایمانم میکنم