عاشقانه های من و نی نی و باباش

حاجی شدن دایی

1390/3/30 12:40
نویسنده : مامان و بابا
273 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 30 خرداد 90

دایی محمد امروز حاجی شد طبق خبر های واصله اعمال دایی محمد تموم شده و از امروز شده حاجی محمد قربونش برم لباس احرام حتما خیلی برازندش بوده وقتی برگشت باید یه بار جلو ما هم بپوشه تا حسابی ذوق کنیم

 

دخملی گلم انشاالله وقتی در آینده خواستی دایی رو صدا بزنی باید بگی حاج دایی

 

داداش عزیزم حاجی شدنت مبارک انشالله خبر سفر تمتع رو بهمون بدی گرچه تو این قدر خوبی که خدا هم نظری خواص به تو داره

من و نی نی دوست داریم حتما حتما اونجا مارو هم دعا می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (1)

نظرات (5)

سحر
15 مرداد 90 9:11
سلام آسمو جون...کجایی خانم؟نگرانت شدیم....نی نی سایت نمیای به وبلاگ ما یه سری بزن
مامان سارا
30 مرداد 90 14:43
سلام آسمون جونم خوبی ؟ دخملی خوبه ؟ آسمون کجایی دختر ؟ دل همه بچه های 62 ایی برات تنگه ... آسمون حتماً تونستی یه سر به تاپیک بانوان 62 ایی بزن ، یادت نره ها خواهری ... فک کنم نزدیک زایمانت باشه عزیزم ، از خدا می خوام که زایمان راحتی داشته باشی و نینی عزیزت هم زیر سایه تو و پدرش سالم و سلامت باشه . آسمونی حتماً بهمون سر بزن ، از خودت خبر بده ، ما نگرانیییییییییییم ... می بوسمت عزیزم ...
مامان سارا
22 شهریور 90 14:30
سلام آسمون جونم ... خودت و نی نی خوبین انشاله ؟ آسمونی کجایی خواهر ؟ نگرانت شدیم ... بیا تاپیک 62 ایی ها پست بزار ، از حال خودت و نی نی بهمون خبر بده ... دوست جونم وبلاگ نینیمون رو هم آپدیت کن دیگه ....
الهام
2 آبان 90 16:24
آسموننننننننننننننننننننننن تو کجایی من خیلی به فکرتم و نگرانتم میشه از خودت خبر بدیییییییییییییییییییییی
مامان سارا
21 آبان 90 12:40
آسمون جونم کجایییییییییییییییی خواهری ؟ دلم واست تنگ شده و همینجور نگرانتم ... خواهش می کنم یه خبری از خودت به ما بده ... تاپیک 62ایی ها بیا ... دوست دارم عزیزم ... امیدوارم که خودت و نینی سالم و سلامت باشین عزیزم ...