عاشقانه های من و نی نی و باباش

مادرانه..............

1390/2/12 17:40
نویسنده : مامان و بابا
279 بازدید
اشتراک گذاری

مامان گلی سلام

دلقکخبر خوب اینکه شما به سلامت ماه چهارم زندگیت رو هم پشت سر گذاشتی و 14 اردیبهشت 5 ماهه می شه یعنی 5 ماهه مهمون دل منی قلببغل

خبر بعد اینکه یه سر رسید گذاشتم روز هایی که حوصله ندارم بیام اینجا واست بنویسم یا مطالب خصوصین و من نمی خوام کسی اون هارو بخونه داخلش می نویسم انشالله وقتی بزرگ شدی هم آدرس وبلاگت رو بهت می دم هم اون سر رسید رو تا بدونی با ما چه کردی

 

راستی تو با من چه پدر کشتگی داری بگو ببینم اگه جرئت داری بگوعصبانی تا هزار تا بوس بوس برات بفرستمماچماچ

آره از دستت ناراحتم آخه آدمم این قدر تنبل خواب هنوز نیومده قرار گذاشتی من رو دق بدی ها مامان جان آخه یه تکونی بخودت بده یکم ورجه وورجه کن تا منم یکم دلم خوش باشه بفهمم تو دلمی اگه بدونی با یه تکون چقدر منو بابایی رو شاد می کنی ناز دونهنگران

راستی تو نی نی سایت یه عالمه دوست پیدا کردم یکیشون اسمش صباست اون دوتا نی نی تو دلش داره امروز بهم قول دادیم واسه هم و نی نی هامون دعا کنیم پس خدایا زایمان راحتی رو واسه صبا جون قرار بده هر دوتا نی نیش سالم و صالح باشن انشاالله خدایا نی نی منم سالم و سر حال باشه بابای نینیمم سالم باشه و سایش روی سر دوتامون دستش هم زود تر خوب بشه آخه حسابی کلافه شده

ممنونم خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

تو
12 اردیبهشت 90 18:39
عزیزم دعا میکنم که یه زایمان خوب داشته باشی... به جاش دعا کن توام منم نی نی دارشم


چشم عزیزم دعا می کنم یه نی نی ناز مهمون دلت بشه سالم صالح و سر حال
مامانی کسرا
12 اردیبهشت 90 19:53
آخی مبارکه مامان اینقدر کم حوصله من ندیدم والله؟ تکونم میخوره صبر داشته باش اینقدر تکون بخوره اینقدر شبا نذاره بخوابی اووووووووو
حميرا
5 خرداد 90 11:29
اميدوارم اين دوران رو به خوبي و خوشي پشت سر بگذاري و بعد هم زايمان راحت و در آخر هم يه ني ني ناز به اميد روزي كه وبلاگ پر بشه از عكسهاي ني ني نازت و ما براي عكسهاي خوشملش نظر بزاريم.