عاشقانه های من و نی نی و باباش

نگرانی

1389/12/4 11:38
نویسنده : مامان و بابا
290 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون تو نی نی نازم برم که هنوز نیومده حسابی من و بابایی رو نگران خودت کردی

روز شنبه 30 بهمن  رفتم دکتر دکتر گفت که نی نی نازمون الان 6 هفته و 4 روز داره

سونو شکمی کرد اما تو نی نی خوشمل من رو ندید کلی ترسیدم نزدیک بود بزنم زیر گریه اما بعدش سونو واژینال کرد گفت نی نی سالمه قلبشم داره می زنه آخ جون کلی ذوق کردم بابایی هم که بیرون منتظر بود حسابی دلواپس شده بودتا از اتاق آمدم بیرون  آمد پیشم گفت چی شد گفتم دکتر می گه نی نی سالمه اونم حسابی ذوق زده شد

ما من یه خورده نگرانم چون دکتر صدای قلبت رو واسم نگذاشت حالا می خوام برم پیش یه دکتر دیگه تا نظر اونم بدونم

عزیز مامان مواظب خودت باش من و بابا حسابی چشم انتظاریم

                                                                                                 دوستت داریم مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان گلچهره
4 اسفند 89 12:04
سلام امیدوارم دوران بارداری زیبایی رو داشته باشی و نی نی گل و نازت به سلامتی و خوبی به دنیا بیاد